@lan med grabbarna :)

igår så åkte dennis o ja hem till alexander i linghem där david o kjell senare kom även henke. dem satt mest o spela o jag satt o kollade på film :) sen va la klockan ca 10 då åkte ja o hämtade upp johanna o skjusade fredrik o hans kompisar till tannefors. sen fortsatte jag o johanna o mötte upp fegge o putte o tim, sen framåt 1 snåret åkte jag hem till grabbarna igen o la mig va sjukt trött..  men det va en mycket trevlig kväll :)

just nu sitter alla o spelar fortfarande så ja får väl sätta på yttligare en film, night and day heter den o den ska tydlignen va ganska bra :) har ganska höga förväntningar på den. gillar cameron diaz :)
hörs senare kanske annars får ni ha en super bra 3 advent :)



pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback