2010-12-1

nu var det ett bra tag sen jag skrev igen. glömmer helt enkelt bort att skriva:)
I morse när jag vakna var der 23- ute, fy fasen va depp man blir asså. vill ha sommar o sol allt blir så mycket enklare då. i går kväll kom mina babes mio o issa hit så körde vi lite bil. sen möttre vi upp grabbarna som va ute o åkte. va mycket kul o trevligt, åkte snowracel eller hur de stavas? efter bilen. filmade det men dock så ligger dem på älsklingens kamera. får bli en annan dag :)

i morgon blir det att åka till skolan o sen ska ja upp till läkarn o förmodligen boka tid för operation för min hals (halsmandlarna) som ska bort o de kommer bli så himla skönt efter. dock är jag väldigt nervös då jag aldrig har opererats eller liknande. läskigt!

i helgen väntas de utgång med issa & mio o mios kompisar i norrköping. komemr bli riktigt skoj tror ja :) blir alltid skoj mer er ♥

slänger upp 2 bilder från i går.


kjell :)


gröna faran hähähä, fråga mig inte vad granen gör på taken :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback