00:58

Nu var det ett tag sen jag skrev och de beror på att jag haft så sjukt mycket att göra med skola och körskola m.m men förhoppningsvis så har jag lite mer tid nu då körkortet är avklarat :) och de kan jag säga att de e det bästa som hänt på länge. så himla underbart alltså!
aja, anyway ..
i dag har ja vart med mamma på ikano o shoppat lite julklappar och även lite tidiga julklappar till mig hähä, kan aldrig hålla i pengarna.. ja köpte iaf ett par uggs, super sköna verkligen, o de såg ganska bra ut endå för att va uggs, kan tycka att de kan se ''plastiga'' ut :) aja, lär ju inte frysa om fötterna nu som ja brukar göra..

kvällen har bestått av idol o mys med killen min och självklart visste man sen innan att jay skulle vinna, han e kung alltså. riktigt grym sångare!

nu blir de att lägga sig o sova faktiskt. ska bli skönt att få sova ut. har vart en hektisk vecka..



Godnatt & sovgott
/ kram Alex ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback