ullared

i måndags var ju jag i ullared med mina fina vänner, issa mio malin o alex. va jätte kul faktiskt, dock hittade jag inte lika mycket som jag hade förväntat mig, handlade för minst men trodde jag skulle handlat för mest haha. men kände att jag inte hann klart riktigt så det var nog därför. på en hel dag hinner man inte klart och dom andra va klara efter ca 4-5 timmar haha :P köpte mig ialla fall lite nya underkläder, en västa någon träja, två ljusstakar nagelack osv. lite såna dära behövliga saker :) kom hem ganska skapligt runt 6/7 någon gång. va skönt faktiskt :) fårse om jag ska dit i helgen igen då min famlij kanske dra åka ner dit.

jaha, nutid då. i morse vaknade jag, eller morse.. haha jag vaknade ganska sent. fy på mig måste bättra mig. aja vaknade av att ja gick in på facebook o ser att min syster till ** han snott min nya tröja som hängde så fint i min garderob o vänta på mig tills jag skulle ha den på issas födelsedagsfest som är om 2 eller 3 veckor. o sånt går verkligen inte för sig för mig. så ingen bra morgon för mig inte nu e ja sur. ingen rör mina saker innan jag säger att det är okej och speciellt inte när dom e nya med prislapp kvar, tänk om ja skulle lämnat tillbaka den?? aja skitsamma nu.
och nu då? ja vad händer nu, blir nog o käka lite soppa sen bege sig ut o ta ett par varv i spåret! :)


i bilen påväg till ullared klockan 7 nångång kanske. :)

snygga malin på vägen ner haha :P
jag och malin när vi kom fram
när vi var klara o skulle betala :) issa malin o sääw :)
min vagn :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback