träning/livsstil

tänkte lägga in ett inlägg om min träning som jag håller på med just nu, och har gjort i ca 2 månader snart!

jag blev insperarad av LCHF av en blogg jag läser som drivs av katrin zytomierska som har ändrat hela sin kost till det. o jag kände att det passa mig bra så jag körde på de. och herrejesus vad bra det är! är mycket piggare, mycket friskare har mer ork. dvs har jag börjat med långa promenader, fösta månaden gick jag nästan varje dag nu har trappat ner lite men äter vanligt dvs lchf och behåller vikten jag gick ner. har gått ner 5 kilo sen jag började och ska väl ner 5 till så småning om men jag tar det sakta men säkert. vikten är inte det jag bryr mig om mest utan det är bara ett stort plus, men jag mår helt ärligt som en gud just nu.
rekomenderar LCHF starkt man mår helt klart mycket bättre i kroppen och psyket. gå in o läs om det o vänta inte med o börja! :)
längtar till när gymmet öppnar i linghem så tänkte jag lägga in styrketräning med så jag blir starkare i rygg o ben osv då det är lätt att slita ut benen/knäna om man bara kör löpning osv :)

poolhäng med hannis i sommras, saknar daj bästavännen hoppas du har det bra i holland :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

skulle va kul om du berätta mer om vad det innebär! :)

är sugen på o börja.

Postat av: alexandra

http://www.lchf.se/Startsida/InfoomLCHF/Hurfunkardet.aspx



http://www.lchf.se/Startsida/InfoomLCHF/Kosten.aspx



gå in och läs här så förstår du lite mer:) tycker jag absolut du ska göra. aldrig mått bättre en när jag gått efter de. har dock börjat fuska senaste månaden o ätit för mycket kolhydrater o känner genast att kroppen inte mår lika bra. så från och med idag kör jag stenhårt igen. lycka till! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback