kan inte sova

jahopp, kan inte sova som vanligt, gick o la mig typ 11 för att jag tänkte att ja måste ändra lite på dygnet men det vart inte så iaf för nu vet ja att ja kommer vara minst lika trött i allafall i morgon. aja!

får väl berätta lite om helgen till och börja med, i fredags var det fest hos barre, mycket trevligt faktiskt. senare vart det krogen med sofie och tove o michaela. hade super trevligt!
lördags var de kalas för sääwan som fyllt år, var jätte trevligt med! bjöds på god mat och efterätt och många skratt med mina fina vänner. uppskattar verkligen er till 1000! världens finaste är ni. dock körde jag lite för hårt på fredagen så lördagen vart inte så långvarig, hade sjukt ont i huvudet och magen så åkte hem runt klockan 12. jaja sånt kan hända även den bästeeeeeee! ;)
får ladda upp tills nästa helg istället för då blir det kalas för issa nämligen. ska bli jätte kul det med! :)
o idag har det inte hänt allt för mycket. vart en sväng på ikano o shoppat lite, sen på kvällen åkte jag med mamma på ljusparty o spenderade lite pengar där med så nu e ja snart pank. måste lära mig o hålla i mina pengar hehehe. aja slänger in lite bilder nu från helgen och idag.
måste försöka sooova igen.
godnatt

idag
(ignonera mig) men här är en av de grejerna ja köpte. en typ grönaktig blus, älskar den. har letat som en tok efter någon snygg blus i den färgen så hitta ja den på hm för 199 kunde inte bli bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback