yeey

mycket som händer just nu så hinner inte blogga så mycket. men träningen går super bra o jag kommer att nå garanterat dit jag vill till nyår. sen har jag fått jobb, heltid. så jävla gött asså har världens bästa släckt och mamma.. kommer hem med nya bilar till mig o nu senast kommer mamma med ett jobb asså vet inte vad jag skulle göra utan er. ganska gött o få allt serverat på ett silverfat ;) hähä (skämt osido) nu ska jag bli vuxen, ta ansvar o betala för mig själv o sen om allt går som det ska tänker jag flytta till våren ;) bara för att jag kan ! :D
jag är så lycklig jag har verkligen ALLT, världens finaste familj, vänner, mår sjukt bra med mig själv o jag bara älskar allt just nu!
nu ska jag gå o fortsätta mysa med min familj o i morgon blire ALL IN för att fira mitt nya jobb! yeeeey
dock, saknar jag min fina hannis men hon kommer hem snart ♥
Le mot dem som vill se dig krossad,för det krossar dem att se dig le...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback