tjoflöjt

vilken skit dag detta vart rent ut sagt.. fy i helvete asså!! okej.. det börja såhär.
först försov jag mig. skulle gått upp 9 men gick upp halv 1, skulle jobbat på firman. går upp, åker till firman jobba till 4 typ men dom 3 timmarna kändes som en evighet. åkte hem duscha o fixa mig eftersom ja o mamma skulle en sväng till skopunkten sen skulle jag till isabelle för lite idol o pizza mys. iallafall. när jag skulle åka, då börjar helvetet. först krånglar bilen.. sen får jag stå i världens köer, bestämmer mig att ta en genväg men den va avstängd. fick åka sjuka omvägar för att komma fram (notera att jag hade halv tank när jag åkte hemmifrån) o när jag va framme hos issa sen börja bensin mätaren lysa!!!? jaja sen när jag typ är framme vid skopunkten bromsar en jävel framför mig o jag kör nästan in i honom för min bromsjävel inte fungera typ? va kanske 20cm i från. sen när jag är inne på skopunkten så går min nagel av!? som ja sparat as länge nu, ah ni brudar fattar! asså kan sitta hela natten o rabbla upp grejer som gjort mig sjukt irriterad idag men jag orkar inte, jag är trött.. jag har sovit för lite denna vecka men med anledningen bakom de så är de är värt det.
men när jag tillslut kom fram till issa så vart kvällen lite bättre, massa tjejsnack ni vet om killar osv ;) (ganska mycket från min sida dock) tack isabelle för att du står ut med mig haha. käkade pizza o kollade idol oså :) en lugn fredagskväll med andra ord. dock e ja sjukjt sugen på en galen utgång men den får vänta. till nästa helg. aee nu kastar jag in handuken för ikväll. e trött o sliten, just ja ett plus i dag va iallafall att ja kanske har ett jobb på ge. :)
natti
I cant't control myself and my feelings as i did before..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback