onsdag

har fått order om att blogga mer så får väl göra det då haha. ;)

berättar lite om hur veckan har varit sooo far då :)
I måndags så jobbade jag uppe på firman hela dagen, sen åkte jag till sääw på kvällen och kolla på ensam mamma söker. mycket trevlig kväll! :)
tisdagen bestod av stockholm med min fina sääw, åkte klockan 9 på morgonen o va där över dagen bara. hitta inte allt för mycket, fick med mig en jacka och en tröja hem. sen käkade vi på vapiano, sjukt god sallad. sen åkte vi hem runt 4 tiden, va hemma runt 6 så då vare bara att ta en snabb dusch o bege sig mot R för lite film mys oså, eller vart inte mycket till film, mest fotboll men det var trevligt det med. allt är trevligt med bra sällskap :).. riktigt bra dag med andra ord.
idag har jag inte gjort allt för mycket. sov bort hela dagen, skulle åkt upp till firman o jobbat men blev inte så. ringde sääw o kolla med henne om vi skulle ta ikano en sväng, det gick hon med på om vi kunde ta en pw, perfekt att hon drar med mig på de när jag vart dålig på de senaste tiden. ska bli ändring på de då jag har ett mål att gå ner 2.5 kilo till nyår. ska inte va svårt alls att lyckas med de måste ba motionera mera. ;) jaja så vart ikano iaf efter pwn. hitta en tröja o lite smink. thats all :)
nu ligger ja i sängen o ska jag försöka sova (och äter godis) å.n.g.e.s.t... även fast jag vaknade sent.. så hoppas att ja kan somna :)
lunchen på vapiano
jag innan stockholm hos sääw.
inte så fräsch bild men tröjan köpte jag idag på gina :)
jackan jag köpte i sthlm. herr jacka men va sjukt snygg på endå :) ville ha en färgglad jacka med, nu får jag inte köpa mer jackor har för många. men tröttnar lätt på jackor..
lägger in fler bilder på de ja köpt i morgon eller nått. glömt ta kort på de!
natti, saknar dig :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback