:D

dagen då.. mötte upp malin, sprang spåret, åkte till gymmet o gymma i 1 timma eller nått med malin dennis och david. åkte hem, drog till ikano med sääw en sväng. skulle kolla efter en träningströja som jag är ute efter men hittade ingen. hittade en på nätet för 800 men nae det lägger jag inte på en tröja o träna i just nu. sen åkte jag hem, tog ett bad o inpackning å sånt där ni vet.. sen avslutade jag kvällen med en halvtimmas massage i vår massage stol, så nu känner jag mig som en ny människa. dagen har varit sjukt bra, så skönt att komma igång med träningen igen är taggad till 1000 :)


spåret
hörlurar som jag köpte som ja ska ha när jag går pw eller löper :) sötaa ! hahaha
dagen i bilder

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback