bettan

när jag visa min lilla bettan för sääwan igår så började hon skratta :( (min nya bil som mamma kom hem med i förrgår) hon tyckte att bettan vad fjollig med allt rosa. det tycker inte jag. älskar min ny lilla go-kart hahahah!

haha ska ta en ny bild i morgon för nu har jag rosa rattmuff och rosa grejer på bältena och stora rosa tärningar. haha min bebis♥
hon e babygrön så om ni ser den här bilen i den färgen e det garanterat jag finns bara en till i linköping. haha!
mini :D sen har jag även rosa is skrapa och rosa borste som man soppar bort snön med. sen ska jag köpa rosa bokseringslina, bra o ha i vinter ;) allt är från mekonomen dom har massa fina saker :D haha sen satte mamma ut mina rosa gummistövlar i bagageutrymmet hon tyckte dom passa in där o kunde va bra o ha i vinter med haha så nu är den utrustad för en reeedig rusk vinter :D haha. sääw dö inte nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback