Snabbt inlägg

Blir ett snabbt inlägg nu, är så himla trött och har huvudverk. vill bara lägga mig och sova!
i dag va jag först i skolan, sen klockan 2 bar de av mot körskolan för min andra lektion.
gick okej faktiskt. det är väldigt svårt med stadskörning, är ju van vid landet bara, så de e lite o tänka på.
blir att plugga lite på teorin innan jag lägger mig tror ja, :) nästa lektion är på måndag och jag längtar faktiskt dit.
skulle va så himla skönt att ha körkort NU..

på fredag blir det bowling & utgång med Dennis, Jarmo, sofie och emelie och marcus.  :) ska bli kul. lever för helgerna nu. veckdagarna dödar mig!



Älskar dig Dennis, Världens finaste pojkvän ♥

Kommentarer

Postat av: FRIDAH

**



Wiie, okej:) KRAM :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback