Skola & körlektion

i morgon är det en lång skoldag och sen efter de ska jag på körlektion, så himla sköt att det äntligen har kommit till skott. så i morgon ska jag dit och göra en test lektion då jag kört ganska mycket innan så ska dom se vad jag behöver träna på och vad jag inte behöver träna på. så vi får väl se hur det går. :)

i morgon börjar Dennis och Mitt nyttiga liv, vi har ju redan börjat egentligen men nu ska vi lägga till träning med. alltså att vi ska röra på oss mer. både han och jag har gått ner något kilo redan men i morgon börjar som sagt allvaret och det gäller fram till nyår!  vi får se  hur det går :) som sagt vore skönt med körkort då man kan åka in till stan o gymma osv med det är ju lite små jobbigt när man bor på landet. dock har jag ju mitt löparband här hemma som jag ska börja springa på igen :)


mycket smidigt löpband måste jag säga, rekomenderar de starkt :)

nu ska jag krypa ner i sängen :) sov gott alla!
/pöss Alex

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback