sitter i skoan

och är sjukt less på allt som har med just skolan att göra, all jävla stress och all press jag har på mig är sjukt, jag har klarat det 2 gånger innan men frågan är om jag klarar en tredje gång, det är frågan.. ska göra mitt bästa iaf :)
sitter just nu själv men, gör ju inte saken bättre, lärarna har lektioner och ingen hjälp får man. så när det väl står still i huvudet så går man in och läser bloggar typ, inte bra haha. varför finns bloggar för, så jävla jobbigt! haha
MEN iaf så är jag sjukt pepp för ikväll då det blir att förkröka med tjejerna sedan in till stan för lite fest, eller a MYCKET om jag ska vara ärlig ;)
nu ska jag göra ett nytt tag o försöka avsluta den här jävla uppsatsen på ett bra sett.



/ Puss Alex

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback