saknar sommaren

saknar sommaren faktiskt, enligt mig var de ingen super sommar utan vädret va halvdant hela tiden typ dock. men dem dagar som vädret var bra va de helt underbart då de va super varmt.
Vill va brun igen man känner sig så himla mycket fräschare då, ska nog sola lite i veckan faktiskt :) mycket som jag måste göra nu känns de som (med mig själv), behöver klippa mig behöver boka tid för att fixa mina ögonbryn fäga håret, sola och massa mera. jaja.
i dag är det riktigt kallt ute, fått ta på min vinterjacka nu de senaste dagarna för att det varit så jävla kallt. visst de e mysigt de med men de är depremerade i längden. de enda mysiga e dagarna innan jul afton o fram till nyår typ, sen kan det bli sommar igen tycker jag!

bjuder på lite härliga sommarbilder från skärgården ( mitt sommarställe )





bild från midsommras i ulrika




solmys i ulrika :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback