Körlektion - check

Fy så nervös jag va alltså. kommer dit, mamma följde med då hon satt bak o lyssna på vad han sa vad jag behövde träna på osv så hon visste de tills vi skulle övningköra. :)  men iaf, kommer dig o han börjar prata lite om mina vanor osv, sen går vi ut och så ger han mig bilnyckeln. klockan va 4 alltså värsta tiden typ i stan o köra men jaja, jag går ut med världens spagettiben och kör, (detta va en test lektion) alltså hade han en lista o pricka av vad ja kunde o vad jag skulle träna på. men iaf, vi börjar köra och allt går jätte bra men jag är skakis typ hela tiden. gjorde några fel men det är ju sånt man gör första gången. i 40 min körde runt i stan o motorväg o allt, sen så var de dags att åka tillbaka. Vi sätter oss där inne och visar mig peppret, och jag trodde verkligen INTE att det gick så bra som de gjorde, fick många 100% dvs sånt jag inte behäver träna på och de ja behövde träna på va ca 4-5 saker som låg på 75% är sjukt nöjd :) så i morgon är min andra lektion och ja känner att detta kommer gå galant, de enda svåra blir nog teorin för mig eftersom jag inte är ett plugg huvud.


Nu kommer dennis, han ska förhöra mig på lite skyltar osv. :) ha en bra kväll alla!
/Puss Alex

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback