Godmorgon

eller snarare godmiddag kanske, haha. va ute i går så det blev ganska sent för min del.
förlåt för dålig uppdatering med men har helt enkelt glömt bort att blogga, kanske kommer i en rutin sen om man gör de oftare men om man inte är van så är de lätt att glömma haha,
min gårkväll då, den bestog av att dennie o ja drog till ludde en sväng o drack lite vin, ja va ganska seg eftersom ja va ute med tjejerna i torsdags ( kommer till de ) men iaf så bestämmde vi oss för att dra in till stan en sväng för de flesta drog hem från ludde så då drog vi in till stan o mötte upp emelie o mickan. dock blev de att dra hem ganska snart för både emelie ja o dennis var trötta. på hemvägen hälsade vi på sofie som jobbade, saknat hennne massor eftersom hon har vart i turkiet. jaja nog om den kvällen.

torsdagen bestog att utgång o käk med mina brudar, först satte vi oss på platå o käkade sen så satte vi oss vid sofferna och började dricka lite smått som inte blev så lite sen haha, slutade iaf med mycket skratt o dans, hade super kul och jag rekomenderar verkligen platå alltså, första gången ja var där uppe o de va skit bra ställe asså, dock förjavla mkt folk = sjukt varmt så de gick knappt va där uppe haha, sen drog johanna o ja o käkade mot 2 snåret sen kom dennis och hämtade oss o skjusa hem oss, en toppen kväll verkligen. :)

bjuder på lite bilder från helgen so far.


sandra & johanna på platå


jag hos ludde


dennis & tobbe i stan :)


jacki o jag  som tydligen va på roadtrip så hon skulle stanna här en vecka :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback