Går dagen var hel nice :D

som rubriken lyder så var det party i går med mina tjejer, först var vi hos josse och förkrökade lite sen vinglade jag och johanna ner till stan och beställde kanna och drog några shots på yngves. sen vidare till nh och det sög vi var på pitch black med o enligt mig var det mer drag där. dock tappade jag bort tjejerna frammåt 1 tiden så då möte jag upp dennis så gick vi till pitch black o umgicks med vänner, kvällen var iaf riktigt roligt om man bortser från att nh sög iaf :) juste ja, träffade på jockeboi med hahaaha, stört skön kille :) roligaste vad när dennis och kjell stog o drev med han haha, dock pinsamt då dom framståg som värsta fjortis fansen hahaha!
 
på dagen i går var ja o handlade med mamma med, köpte skor. älskar dem! vart bara 2 par. för jag hitta inte ett tredje par som jag ville ha, men eftersom jag köpte 2 par så fick jag halva priset på andra paret så det tackade jag inte nej till. så alltså 2 par skor gick på 574kr och de kallar jag billigt! :D (skopunkten)


vart iaf dem som jag redan bestämmt från början sen fick dem in ett par boots precis som jag blev helt förälskad i. sjukt snygga. dock kommer alla ha dem innom snar framtid såg att alla dom skulle köpa skor hade ett par sådana i handen haha.

uppdaterar lite senare igen tror jag då jag har skit tråkigt, då min kära pojkvän sitter fastklistrad vid datorn.

just de ja, äntligen kom min älskade sooofie hem och jarmo från turkiet i morse. saknat dem massor så ikväll kanske det blir en tripp för att hälsa på dem. :) är också sjukt sugen på en utomlansresa, dock siktar jag mot att åka frammåt våren isf :)

/Puss Alex

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback