Varm dusch

har tagit mig en varm lång dusch nu, hur skönt som helst man känner sig så himla fräsch efter alla inpackningar rakning mm. :) mjaao på mig själv just nu :D sagt o gjort så sitter jag här och försöker blogga ( tecken på att jag har tråkigt ) men men. saker och ting har redan ändrade sen förra inlägget. jag ska inte alls spara pengar utan de börjar på måndag haha. jag kunde inte motstå att hänga med mina tjejer ut på fredag då det är i love house. så det blir helt enkelt utgång igen.. dumma mig, kan aldrig hålla något höhöhö.

i morgon blir de att åka in vid 1 till stan o sätta sig i bibblan o plugga UF med kajsa & alexandra. sen blir det nog en sväng på stan. 

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback