första riktiga snön

Då har första snön kommit då, känns konstigt faktiskt. tar väl ett tag innan man vänjer sig. själv gillar jag inte snön när man är utomhus oså men det är okej om man är inne o myser, då kan de va mysigt :) jaja.
var ett bra tag sen jag va inne här men glömmer helt enkelt bort? haha. men det är ju kul att vissa går in och kollar endå. ska försöka förbättra mig nu :)
har inte hänt så himla mycket sen sist egentligen, dagarna består av skola & sova och helgerna har spenderats med mina vänner ute på krogen. men nu har jag bestämmt för att ta de lite lungt för plånboken mår inte allt för bra efter alla utgångar. Ska spara alla pengar nu & åka till ullared innan jul :) ska bli kul. åker alltid dit en gång per år.

kanske uppdaterar lite senare sen igen då jag har studiedag i morgon så kan hända att jag har tråkigt och går in och skriver lite :) så kila in igen lite senare vettja ;)
/kram Alex

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback